Self Storage – co to jest?

Niezależnie od tego, ile wynosi metraż naszego domu lub mieszkania, w różnym momencie życia możemy napotkać na sytuację, w której zabraknie nam miejsca na niezbędne przedmioty lub też będzie konieczne tymczasowe wyniesienie tych, z których korzystamy każdego dnia. W takich chwilach trudno znaleźć sensowne rozwiązanie, które na dodatek gwarantowałoby pełne bezpieczeństwo. Okazuje się jednak, że odpowiedzią na ten problem może być self storage – https://www.lessmess.storage/.

Self Storage – przechowalnie na wynajem

Self Storage narodziło się w Stanach Zjednoczonych pod koniec lat 50. XX wieku, choć jego popularyzacja nastąpiła w kolejnej dekadzie. Obecnie jest to chętnie wykorzystywana usługa nie tylko na terenie Ameryki, ale także na innych kontynentach. O co tutaj chodzi? Pod ogólną nazwą self storage kryją się pomieszczenia na wynajem, które możemy dowolnie zagospodarować pod względem przechowywania.

Cała procedura jest niezwykle prosta. Zazwyczaj rozpoczyna się od wyboru konkretnego pomieszczenia, ponieważ to my decydujemy, jaki metraż jest nam potrzebny. Następnie dochodzi do podpisania umowy, zupełnie tak, jak gdybyśmy wynajmowali mieszkanie. W treści takiego dokumentu możemy znaleźć wszystkie niezbędne informacje, w tym oczywiście nasze dane, a także czas, przez który będziemy użytkować schowek (może to być również czas nieokreślony z 30 dniowym wypowiedzeniem).

Gdzie można skorzystać z self storage?

Jak już zostało wspomniane, self storage zyskuje na popularności, docierając do coraz większej liczby krajów. Nie inaczej jest w przypadku polskiego rynku, na którym mamy do dyspozycji usługi firmy Less Mess Storage, która zajmuje się właśnie wynajmowaniem wspomnianych przestrzeni magazynowych.

Do czego może przydać się taka przechowalnia? Jej zastosowania są właściwie niezliczone:

  • zamiast składować sezonowe rzeczy na balkonie czy w piwnicy, możemy je umieścić w wynajętym schowku, tym samym zachowując większy porządek we własnym domu lub mieszkaniu;
  • na czas remontu możemy tam przewieźć meble i inne elementy wyposażenia, tak by nie zostały uszkodzone w trakcie prac, a renowacja przebiegła szybko i sprawnie;
  • jeśli się wyprowadzamy, a nasze nowe lokum nie jest jeszcze gotowe, mimo to musimy opuścić dotychczasowe, dobytek można tymczasowo umieścić właśnie w takiej przechowalni;
  • kiedy prowadzimy firmę, którą zarządzamy z domowego zacisza lub też przestrzeń biurowa nie należy do największych, możemy z powodzeniem trzymać część dokumentów czy sprzętu w wynajmowanym pomieszczeniu.

W Less Mess Storage bezpieczeństwo jest gwarantowane poprzez system kontroli dostępu i całodobowy monitoring. Oprócz tego klient zakłada na przechowalnię własną kłódkę, wstęp zaś jest możliwy za pomocą indywidualnie ustalonego kodu. Nie musimy się zatem obawiać o włamanie i kradzież.

Podobne artykuły

Komentarze

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Napisz komentarz
Proszę, wpisz tu swoje imię

O nas

Dla Domu to portal o wnętrzach. Przekazujemy najważniejsze informacje dotyczące tego, jak wygląda budowa domu, urządzanie domu oraz planowanie i pielęgnowanie ogrodu. Urządzanie wnętrz to nasza pasja, dlatego prowadzony przez nas blog wnętrzarski pełen jest ciekawych pomysłów - zaczerpnij od nas inspiracje aranżacji wnętrz!

Najnowsze wpisy